loading...

معرفي برترين برندهاي لوازم آرايشي

مطالب درباره زيبايي پوست و مو

بازدید : 73
شنبه 18 ارديبهشت 1400 زمان : 12:30

کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا:

10 راه برای محافظت از خود در برابر آفتاب هنگام انجام ورزش
چگونه هنگام انجام ورزش از خود در برابر آفتاب محافظت کنیم
توسط جوزف برایسون - 01 آوریل 2021
بیشتر ما موافقت می کنیم که شرایط آب و هوایی مورد علاقه ما معمولاً کمی آفتاب داشته باشد. البته بسیاری از افراد تمایل بیشتری به پاییز یا زمستان دارند ، اما به طور کلی آنچه در تابستان به دست می آوریم مطلوب است. زمان مناسب برای ورزش در فضای باز و ورزش است. اما نیازی نیست به شما بگویم که واقعاً ، نوعی عقل سلیم است. آنچه متاسفانه به نظر نمی رسد عقل سلیم باشد ، عواقب طولانی مدت قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید است.

اشعه ماورا بنفش می تواند باعث انواع آسیب های پوستی شود ، نگران کننده ترین آن البته سرطان پوست است. معمولاً این حالت به صورت ملانوم ظاهر می شود اما انواع دیگری از سرطان پوست نیز وجود دارد. در حالی که برخی از افراد به دلیل نوع پوست و سایر عوامل حساسیت کمتری دارند ، اما هیچ کس از آسیب پوست مستثنی نیست. اگر در آفتاب ورزش می کنید باید از خود محافظت کنید. در اینجا چند روش برای انجام این کار وجود دارد:

چگونه هنگام انجام ورزش از خود در برابر آفتاب محافظت کنیم
1. یک تن از ضد آفتاب استفاده کنید
این مهمترین مورد است و کاملاً مربوط به همه است. حتی اگر فردی با پوست تیره تر باشید ، باز هم مستعد ابتلا به آن هستید. پوست تیره طبیعتاً کمی بیشتر از شما محافظت می کند ، اما از شما کاملاً محافظت نمی شود.

میزان ضد آفتاب مورد نیاز شما از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود ، اما به طور کلی شما باید هدف آن را دوباره پر کردن هر 2 ساعت یکبار قرار دهید. لازم نیست لایه های آن را روی خود یا هر چیز دیگری بپزید ، اما اطمینان حاصل کنید که تمام پوست در معرض خود را پوشانده اید.

2. به طور مناسب لباس بپوشید
بیرون از آفتاب بودن معمولاً به این معنی است که پوشیدن لباسهای زیادی شما را داغ می کند و من پیشنهاد نمی کنم که برای جلوگیری از سوختن باید خود را کاملاً بپوشانید ، اما مواردی وجود دارد که می توانید بپوشید و به شما کمک می کند.

رنگ های روشن مفید هستند. استفاده از رنگ مشکی باعث جذب نور خورشید شده و برشته می شود. بهترین ماده برای پوشیدن پلی استر بازیافتی است ، این یک گزینه لباس پایدار عالی است که گرما را جذب نمی کند. به طور کلی باید به دنبال لباس هایی باشید که "عرق آور" باشند.

این اساساً به این معنی است که آنها عرق را به طور م effectivelyثر به جای محصور کردن در داخل ، به داخل محیط منتقل می کنند.

10 راه برای محافظت از خود هنگام انجام ورزش
3. هیدراته نگه دارید
وقتی در معرض آفتاب هستید ، داغ می شوید ، وقتی گرم می شوید عرق می کنید و این منجر به کم آبی بدن می شود. روی شما هم می خزد. احساس خستگی و سرگیجه خواهید داشت ، ممکن است سردرد بگیرید.

و شما می توانید اینها را فقط به احساسات کلی بودن در زیر آفتاب نسبت دهید ، اما همچنین می تواند کم آبی باشد. همیشه آب کافی همراه داشته باشید. اگر تمام روز بیرون هستید ، چند بطری یا یک بطری به همراه داشته باشید که در صورت نیاز بتوانید آن را دوباره پر کنید.

چگونه هنگام انجام ورزش از خود در برابر آفتاب محافظت کنیم
4. سر خود را بپوشانید
سوختگی روی سر شما سرگرم کننده نیست. پوست در آنجا بسیار نازک است و بنابراین می تواند بسیار دردناک باشد و بهبود آن مدت زمان زیادی طول می کشد. کلاه بپوشید ، قله همچنین از سوختن صورت شما محافظت می کند.

5- سایه بان را هر زمان که ممکن است پیدا کنید
برای روزهای طولانی تر ، مانند زمانی که گلف بازی می کنید ، باید سعی کنید به طور منظم زیر سایه قرار بگیرید. از سوراخ به سوراخ گاری بروید ، در حالی که منتظر هستید زیر درختان بایستید. اگر تنیس بازی می کنید ، بین مسابقات سایه بیفتید.

اگر ممکن است تمام روز را زیر نور مستقیم آفتاب نگذرانید بهتر است.

چگونه هنگام انجام ورزش از خود در برابر آفتاب محافظت کنیم
6. از عینک آفتابی استفاده کنید
شما باید از چشمان خود محافظت کنید. به هر حال بیشتر افراد از عینک آفتابی استفاده می کنند زیرا دیدن آن آسان تر می شود ، اما اگر به طور منظم وقت زیادی را در زیر نور مستقیم آفتاب بیرون می برید این تنها هدفی نیست که به شما خدمت می کند.

چیزی که بسیاری از مردم متوجه آن نیستند این است که اشعه ماورا بنفش می تواند در دراز مدت به بینایی شما آسیب برساند. آنها به مواردی مانند آب مروارید و تخریب ماکولا کمک می کنند.

7. چیزی بخورید
شما در گرما بیرون هستید و ورزش می کنید. این دو مورد به صورت جداگانه باعث تخلیه سطح انرژی شما می شود ، بنابراین انجام آنها با همدیگر این تأثیر را دو برابر می کند ، که علاوه بر تأثیرات بر سلامتی ، مانع عملکرد شما می شود.

قبل از بیرون رفتن ، یک صبحانه قابل توجه بخورید و مطمئن شوید که اگر قصد دارید تمام روز را به بازی بپردازید ، برای صرف ناهار زمانی اختصاص دهید. اگر شما هم نیاز دارید میان وعده بخورید ، اما فقط چیزهای خوبی مثل میوه و آجیل را بخورید.

چگونه هنگام انجام ورزش از خود در برابر آفتاب محافظت کنیم
8. اگر نیاز دارید متوقف شوید
حتی اگر تمام مراحل دیگر را دنبال کنید ، ممکن است کمی گرم باشد یا ممکن است یک روز تعطیل داشته باشید و باید آن را راحت انجام دهید. اگر احساس می کنید خود را خیلی خسته کرده اید و احساس گیجی یا سرگیجه می کنید ، ممکن است زمان توقف فرا رسیده باشد.

ممکن است دچار گرمازدگی شوید ، ممکن است دچار کم آبی شوید یا بدن شما به دلیل طولانی شدن بیش از حد در دمای بالا خاموش شود. قهرمان نباشید ، بپذیرید که سلامتی شما از ورزشی که انجام می دهید مهمتر است و آن را روزانه صدا کنید.

چگونه از خود در برابر Su محافظت کنیم

کرم ضد آفتاب لافارر،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی،کرم ضد آفتاب لانسون شماره2،کرم ضد آفتاب لانسون شماره،کرم ضد آفتاب لانسون خوبه،کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب لانسون شماره ،کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت،کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه،کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن،کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه،مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف،کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک،قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی،کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت،بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالاف،بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب،بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک،کرم ضد آفتاب،ABIOTTE

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 523
  • بازدید کلی : 16521
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه