loading...

معرفي برترين برندهاي لوازم آرايشي

مطالب درباره زيبايي پوست و مو

بازدید : 914
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

او را شيلا ، چاملي يا كاملي بناميد — كاترينا توركوته ، كه بيشتر به عنوان كاترينا كايف از طرفدارانش در جهان شناخته شده است ، درست از زماني كه بيش از يك دهه قبل در صحنه فيلم هندي رخ داد ، قلبهاي مختلف را فريب مي دهد.
كاترينا متولد شانزدهم ژوئيه 1983 ، در يك مادر انگليسي و يك پدر كشميري هندي ، كاترينا اولين بازي باليوود را در 18 سالگي با "بوم" آغاز كرد. اما در حالي كه ممكن است اين فيلم دقيقاً او را به سمت ستاره شدن ، اولين و يك مانع زباني نساخته باشد ، اما قاطعيت و پشتكار وي منجر به فيلم هايي مانند Namastey London ، New York، Raajneeti، Zindagi Na Milegi Dobara و مكاني در قلب ما شده است. تا ابد.
پس از همه ، او را دوست داشته باشيد يا از او متنفر باشيد ، اما مطمئناً نمي توانيد او را ناديده بگيريد. چهره اي كه مي تواند به اندازه كافي مبهوت باشد و مانند آن يك عمل عشق است ، به ما آب انبه بفروشد ، چهره اي است كه مي تواند هزار كشتي را پرتاب كند. مطمئناً ما به خودمان گفتيم كه بايد «همه آرايش» باشد ، زيرا هيچ كس نمي تواند به همان اندازه خيره كننده باشد ، درست است؟ اما شما مي دانيد كه ، بچه ها؟ اين يكي واقعا
بنابراين (گويي زندگي از قبل سخت نبود) در اينجا 25 تصوير از كاترينا كايف را بدون آرايش به شما ارائه مي دهيم. Psst ، اگر اين تصاوير باعث مي شوند كه به ناعادلانه بودن همه اينها ، مجبور شويد مجعد خود را ببنديد و در بالش فرو كنيد ، كاملاً مي دانيم كه چه احساسي داريد.
جديدترين تصاوير كاترينا كايف بدون آرايش
1. دختران فقط مي خواهم از آن لذت ببريدكاترينا كايف بدون آرايش - 1. دختران فقط مي خواهند Pinit را سرگرم كنندتصوير: اينستاگرام
بياييد اين سريال را با اين تصوير رويايي از كاترينا در ساحل شروع كنيم كه اكنون مدتي است كه اهداف اصلي تعطيلات را به ما ارائه مي دهد. با تشكر از يك سكسي خاكستري با شورت هاي راه راه ، Katrina مانند هميشه به نظر مي رسد ساده ، اما هنوز هم قادر به افزايش دما. ظاهري بدون آرايش و مو ، باعث مي شود دوربين عاشق او هم شود!
2. هنگامي كه شما ناز هستيد و آن را مي دانيدكاترينا كايف بدون آرايش - 2. وقتي ناز هستيد و آن را پينيت مي دانيدتصوير: اينستاگرام
خانم كايف يك الحاق نسبتاً اخير در دنياي اينستاگرام است و به لطف شوخ طبع و لبخند جذابش ، پروفايل رسمي اينستا در كمتر از چهار ماه حضور در آن بيش از چهار ميليون دنبال كننده كسب كرده است. برخلاف بسياري از افراد مشهور كه با آرايش خود مي خوابند ، اين خانم است كه موانع را مي شكند و به ما نشان مي دهد كه چه چيزي او را به چنين "كت خنك" تبديل كرده است.
3. فقط تصويري از "مو" و در آنجاكاترينا كايف بدون آرايش - 3. فقط تصويري از "مو" و در آنجا Pinitتصوير: منبع
اين واقعيت كه كاترينا زرق و برق دار است ، فاقد فكر است. مگر اينكه بخاطر تبليغات فيلم يا اكران فيلم باشد ، او به ندرت ، هر زمان ديگري ، آرايش مي پوشد ، ترجيح مي دهد كه آن را هميشه طبيعي نگه دارد. آگاهي از بدن او يك چيز نيست ، لذت نادري در اين روزها از رژيم هاي غش و چهره هاي صفر. چنين پيام مثبتي براي ارسال به پيروان او ، به ويژه كساني كه در سنين قابل ملاحظه اي قرار دارند!
4. شما مي گوييد؟كاترينا كايف با موهاي زوزه دار Pinitتصوير: منبع
فقط با لبخند او و موهاي زبر زده مسلح ، اين تصوير از كاترينا كايف بدون آرايش موزون است كه در يك روز تاريك و افسرده ، لبخندي بر چهره شما بگذارد. همچنين ، توجه كنيد كه او چگونه به ما نكاتي راجع به اقدام به سلفي مي دهد؟ به نظر مي رسد در آغوش گرفتن با خود چه كسي هستيد ، موهاي كثيف ، آرايش صفر و همه چيز همه چيز شما هميشه براي تسخير دنياي دوربين جلوي خود هستيد.
5- خيساندن برخي از ويتامين ‘دريا’كاترينا كايف بدون آرايش - 5. خيساندن مقداري ويتامين ‘دريا’تصوير: اينستاگرام
به نظر مي رسد كاملاً غيرقابل مقاومت در اين تصوير كه از ساحل گرفته شده است ، كاترينا به ما نشان مي دهد كه چگونه مي توان عكس هاي بدون آرايش و فقط با نگرش درست را استاد كرد. ما شلوارك و شلوار جين را دوست داريم ، كاترينا پابرهنه ، پوشيده. چه كسي تصور كرده است كه ديوان باليوود فقط يك هيپي مدرسه قديمي است با قلب؟ تو برو دختر!
6. كودك گلكاترينا كايف بدون آرايش - 6. گل كودك كودكتصوير: اينستاگرام
به نظر مي رسد كه روح اين زمين را در اين تصوير هدايت مي كند ، چهره كاترينا در اين عكس داراي جاذبه هايي تازه است كه به نظر ما كاملاً فريبنده است. هرچه بيشتر او را مانند اين مي بينيم ، وسوسه مي شويم وسايل آرايش خود را از بين ببريم و طبيعتاً برويم.
7. زندگي بالركاترينا كايف در بدنسازي پينيتتصوير: منبع
اين يك واقعيت شناخته شده است كه كاترينا مانند يك شركت تجاري هيچ كس تناسب اندام نيست. ليست كننده هاي A در سراسر باليوود ، خواه Parineeti Chopra ، Alia Batt يا Aditya Roy Kapoor ، واضح و روشن درباره چگونگي او متخصص تناسب اندام در خانه هر كجا كه باشد مي رود و به هركسي كه سؤال مي كند نكات آموزشي فوق العاده اي ارائه مي دهد. در اينجا او تصويرهايي را انجام مي دهد كه مي كند بهترين كاري را انجام مي دهد - در آغوش گرفتن توپ تمريني خود و به نظر مي رسد در حالي كه شايان ستايش است
8. Kat and The Tigerكاترينا كايف با سلمان خان پينيتتصوير: اينستاگرام
در مورد مهماني دوستانه آنها چيزهاي زيادي نوشته شده است ، گرچه هيچكدام صحت آن را هنگام ديدن يكديگر تأييد نكرده اند. گرچه اين رابطه ديگر وجود ندارد ، اما تازه كننده اين است كه چگونه آنها همچنان به دوست خود مي مانند و با هم همكاري مي كنند ، همه طرفداران ما را تحريك مي كند كه آنها را با آنچه مي توانست باشد باشد تحريك مي كند.
9. ملكه قلبهاكاترينا كايف - ملكه قلبها Pinitتصوير: منبع
به راحتي يكي از تصاوير مورد علاقه ما از او ، اين يكي از پنجم است

مرجع:ثانيكالا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 544
  • بازدید کلی : 16542
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه