loading...

معرفي برترين برندهاي لوازم آرايشي

مطالب درباره زيبايي پوست و مو

بازدید : 82
پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 زمان : 15:44

كاپ قاعدگي چيست:

ردیابی دوره مجله گلوله
13 ژانویه 2020 | 0 نظر

ژورنالینگ گلوله به یک روش فوق العاده معمول برای استفاده از برنامه ریز تبدیل شده است. برخی می توانند بگویند که این مد به دلیل افزایش سریع محبوبیت آن است ، اما در واقع دهه هاست که وجود دارد! این یک روش شگفت انگیز است که همه مواردی را که می خواهید در آن پرتاب کنید از جمله ردیابی دوره قاعدگی ثبت می کند. این برنامه هم چشم نگهدارندگان و برنامه ریزان روشمند و هم جمعیت خلاق و غریب را جلب می کند. خیلی راحت متناسب با شخصیت شماست ، بنابراین بسیاری از مردم عاشق آن شده اند! ردیابی دوره مجله Bullet یک روش عالی برای پیگیری اطلاعات مهم مربوط به جریان شما است تا بتوانید روندها را تشخیص دهید و درک بهتری از چرخه خود کسب کنید.

ورود به قاعدگی به همان اندازه مهم است که مهم است. چه در تلاش برای باردار شدن باشید ، چه در تلاش برای جلوگیری از بارداری و چه در کنترل میزان هورمون های خود. داده های جمع آوری شده اطلاعات باورنکردنی در مورد آنچه در واقع در بدن شما اتفاق می افتد را فراهم می کند. شاید هنگام شروع پریود ، یک "x" یا ستاره کوچک در کنار تاریخ تقویم خود علامت گذاری کنید ، بنابراین به نوعی می دانید چه زمانی می توانید انتظار خاله Flo را داشته باشید. اگرچه یک مجله گلوله پریود واقعی کمی دقیق تر است که تمام علائم مربوط به دوره شما را برای چندین ماه ثبت می کند. اولین کاری که متخصص زنان از شما می پرسد وقتی برای اولین بار در اتاق ملاقات قدم می زنند؟ 😉

"اولین روز آخرین قاعدگی شما چیست؟"

ردیابی مجله Bullet امکان جزئیات بیشتر را فراهم می کند
برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید از فروشگاه برنامه تلفن خود بارگیری کنید و می توانند این داده ها را در دسترس شما قرار دهند. با این حال ، گاهی اوقات برنامه ها از نظر توانایی ردیابی محدود هستند یا می توانند ما را در یک جعبه جا دهند ... و شما ، دوست دختر ، چیزی جز برش کوکی نیستید! با ثبت گلوله در دوره قاعدگی ، می توانید آن را متناسب با خود ، از طریق و به طور دلخواه تنظیم کنید. شما می توانید علائمی را که برای شما مهم هستند ثبت کنید: آیا مستعد ابتلا به میگرن هستید؟ به دئودورانت بیشتری احتیاج دارید؟ آیا دیگر خسته شده اید؟ می توانید از خلق و خوی خود ، احساسات جسمی ، غذاهایی که میل می کنید track یا واقعاً فقط در زمان خونریزی و خونریزی ، هر چیزی را ردیابی کنید.

bullet ایده های ردیابی دوره ژورنال
جدا از موارد واضح ، در اینجا برخی از ایده های ردیابی دوره مجله گلوله وجود دارد:

روحیه یا سلامت روانی شما
خود مراقبتی
علائم
کنترل تولد
هوس های غذایی
تخلیه
بارها که رابطه جنسی داشته اید
ورزش
چرخه قاعدگی را به اندازه کافی دنبال کنید تا الگوهای مهم را به دست بیاورید
دوره های ما به دلایلی آنجاست! آنها چیزهای زیادی را که در بدن ما اتفاق می افتد با هم ارتباط برقرار می کنند. اگر چیزی در درون ما خاموش باشد (جسمی ، عاطفی یا ذهنی!) دوره ما مکانی است که می تواند نشان دهد. هورمون ها تقریباً در همه موارد دستی دارند و در جایی که قاعدگی ما هورمون محور است ، کوچکترین مشکل در آنجا نشان داده می شود!

اگر شما و پزشک در تلاش هستید که به یک مسئله بالقوه سلامتی برسید ، پیگیری دوره قاعدگی و تا آنجا که می توانید جزئیات مهم است. بعد از چند ماه ، یک الگوی قابل توجه خواهد بود!

آیا قاعدگی شما را ناامید می کند؟ آیا ناسازگار است؟ کتابچه راهنمای تعمیر دوره زمانی که س questionsالات ذهن شما را درگیر می کند یا فقط می خواهید در مورد نقشی که چرخه شما در زندگی شما دارد بیشتر بدانید ، یک منبع عالی است. این کتاب برای کتابخانه های زنان با قاعدگی ضروری است!

درباره نحوه کنترل پریود یادداشت برداری کنید
همه ما محصولات دوره داریم که می شناسیم و دوستشان داریم. بعضي از ما هستيم كه واقعاً آن را زير سوال نبرديم ، ما فقط هميشه از آنها استفاده كرده ايم زيرا مادر يا الگوي ما به ما گفته است. ممکن است امتحان یک چیز متفاوت کمی ترسناک باشد ، اما ارزش آن را دارد!

آیا در طول روزهای سنگین چرخه خود از تامپون + پد استفاده می کنید؟ آیا آن مخروطی می شود و فقط می توانید از تامپون استفاده کنید؟ آیا به نظر شما ممکن است در روزهایی که از تامپون استفاده می کنید ، دست و پا گیرتر باشید؟

شاید شما باید یک فنجان قاعدگی را امتحان کنید! فنجان قاعدگی یک محصول سیلیکونی قابل استفاده مجدد است که قاعدگی را در واژن نگه می دارد و می تواند تا 12 ساعت پوشیده شود. اکثر خانمها گزارش می کنند که هنگام استفاده از فنجان قاعدگی گرفتگی و درد کمتری دارند و حتی می توانند دوران پریود خود را فراموش کنند! تصور کنید که. این 10 زن به اشتراک گذاشتند که چگونه تغییر فنجان زندگی آنها را بهتر می کند.

چگونه قاعدگی خود را پیگیری می کنید؟ برخی از تعویض کنندگان بازی که در این راه آموخته اید چیست؟ اگر به دنبال چیزی سریع ، آسان و بدون دردسر هستید ، این ردیاب مفید را برای هر ماه ایجاد می کنیم!


دانش قدرت است!
اسم کوچک شما
آدرس ایمیل شما

ردیاب رایگان من را دریافت کنید!
ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم. در هر زمان اشتراک را لغو کنید.
طراحی شده توسط ConvertKit

ایده های اضافی دارید؟ در زیر برای ما نظر بگذارید!

پیگیری / پینگ بک
فواید استفاده از جام قاعدگی | جام قاعدگی Pixie - […] شما به طور منظم عادت ماهانه خود را ردیابی می کنید ، از طریق برنامه ای روی تلفن خود یا با استفاده از گلوله باران ، احتمالاً have
ارسال نظر
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اظهار نظر

نام *
پست الکترونیک *
سایت اینترنتی

ارسال های برتر
چگونه می توان جام قاعدگی خود را باز کرد

استفاده از پیکسی کاپ با رحم کج

"کمک کنید ، فکر می کنم گیر کرده است!" چگونه جام قاعدگی خود را برداریم

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

برچسب ها کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 538
  • بازدید کلی : 16536
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه