loading...

معرفي برترين برندهاي لوازم آرايشي

مطالب درباره زيبايي پوست و مو

بازدید : 846
يکشنبه 22 تير 1399 زمان : 21:53

اختصاصی: جسیکا آلبا می خواهد شما را متوقف کنید به باور این 5 افسانه زیبایی تمیز
نوشته شده توسط Faith XUE
به روز رسانی 14 آگوست 2019
جسیکا آلبا
DAVID LIVINGSTON / GETTY
این یک بعد از ظهر معمولی در آفتاب در لس آنجلس است ، و من خودم را در شرایط بسیار غیر معمول پوشیدن کت های آزمایشگاهی مطابق با جسیکا آلبا در هنگام ساختن رژ های مایع شخصی پیدا کردم. "آیا شما آن سایه دانیل را به یاد می آورید ، رنگ صورتی بنفش ، صورتی؟" او از شیمیدان آرایشی و بهداشتی براق ، که بر آزمایش لبهای ما نظارت دارد ، سؤال می کند. "من در حال تلاش برای رسیدن به آن رنگ هستم." این شیمیدان توصیه می کند تا رنگ قرمز بیشتری به آن اضافه کند تا رنگ قرمز را کاهش دهد و آلبا هم بزنید. در طی چند دقیقه دیگر ، سایه هایمان را مانند دانش آموزان شیمی شیمی تركیب می كنیم ، و رنگ های قرمز رنگ نارنجی y را برای روشنایی و پاشیدن رنگ سفید به نرم اضافه می كنیم.

به طور همزمان ، آلبا با شور و شوق در مورد تفاوت بین جدیدترین لبهای Honest Beauty Liquid (13 دلار) و قیمت های موجود در بازار توضیح می دهد. او می گوید: "این یک کار عشق بوده است." عینک های آزمایشگاهی مانند یک جفت سنی سلین روی بینی خود قرار گرفته اند (از طرف دیگر من ، لکه های بیل نی را بیشتر می کند). "ما برای رسیدن به نسخه نهایی باید هفت نسخه مختلف را پشت سر بگذاریم."


رژلب های مایع جدید مانند سایر محصولات Honest Beauty یک جایگزین تمیز و بدون سم را برای همتایان سنتی خود ارائه می دهند که بسیاری از آنها در سال های اخیر به دلیل داشتن مواد اولیه طراحی شده و بالقوه مضر ، مورد بررسی دقیق تر قرار گرفته اند. آلبا توضیح می دهد: "ما ایمنی مواد را در نظر می گیریم ، اما همچنین در مورد راه هایی که می توانیم آن را تقویت کنیم ، فکر می کنیم و به نوعی به پوست شما سود می رسانیم." ما در مورد راه هایی برای ترکیب جایگزین طبیعی که ممکن است در آنجا وجود نداشته باشد فکر می کنیم. در این فرمول ، این حق ثبت اختراع در حال تعلیق است زیرا ما این سه عنصر را در لب مایع ما ترکیب می کنیم که قبلاً هرگز برای دریافت بازپرداخت ، سایش طولانی و انعطاف پذیری ترکیب نشده اند - بلکه عملکردی را ارائه می دهیم که حتی بهتر از آنچه در آنجا است ، باشد. " (این ترکیبات شامل روغن آووکادو ، اسید هیالورونیک و رزین درخت کاج است که به یک غده مات و مات می دهد که هنوز هم احساس آبرسان و راحتی دارد).

رژ لب مایع زیبایی صادقانه
The Honest Company LIquid رژ لب 13 دلار
فروشگاه


لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی

آرایش

لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان

اگر هنوز مشخص نشده باشد ، جسیکا آلبا کسی نیست که برای وضع موجود وضع کند. و هنگامی که نوبت به تغییر درک عموم از زیبایی تمیز می رسد - تهیه آن غیرقابل دستیابی ، دشوار است یا فقط از محدوده قیمت اکثر مردم - او تبدیل به یکی از مشهورترین (و دوست داشتنی ترین طرفداران) شارژ شد. او گفت: "زیبایی تمیز به معنای فرمول های ایمن و فرمول های مؤثر است. وقتی واقعاً از او پرسیدم اصطلاح وزوز (که تاکنون تعریف تأیید شده توسط FDA را ندارد) برای او معنی دارد.

"این بدان معناست که واقعاً سعی می کنید آن بازپرداخت واقعی را که معمولاً دریافت نمی کنید ، دریافت کنید ، اما با یک ماده پاک کننده بهتر و بهتر برای شما." مارک زندگی پاک آلبا در لرزش های رمز و راز و رمز و راز پوشیده نیست. درعوض ، کاملاً زمینی ، زمین رو به زمین ، سر راست است - دقیقاً مانند اخلاق شرکت افتخارآمیز ، و دقیقاً مثل خود آلبا.


در طول روز ما با هم - از گشت و گذار در دفترهای هوایی شرکت وی گرفته تا بازدید از مکان جدید دوست و چهره اش شارد دردن - در هالیوود غربی - آلبا واقعیت را با او شگفت زده کرد. او با پوشیدن پیشانی بلر والدوف تأیید می کند ، اما جملات او را با مضرات مکرر (همیشه از هیجان ، هرگز عصبانی نمی کند) فلفل می کند. او پیشنهاد می کند وقتی از اتمام اتاق Uber خود خارج شود ، یک ویرایشگر دیگر را در اتومبیل خود رانندگی کند.

او مارگریت های تند را با ما در Gracias Madre می نوشد (و داستانهای وگاس را درمورد عروسی تفنگ می گوید - نه او). او باعث می شود زندگی سالم به نظر برسد و از همه مهم تر قابل دستیابی باشد. و مطمئنا ، موعظه انجیل تمیز برای تجارت خوب است (از این گذشته ، شرکت صداقت برای اینکه بیش از یک میلیارد دلار ارزش داشته باشد ، سرخط ها را تهیه کرده است). اما آلبا به این شکل عمل می کند که بسیار واقعی ، بسیار پرشور است ، بنابراین ، بله ، صادقانه ، نمی توانید کم کم احساس آرامش کنید ، خود را به خاطر کوبیدن صورت و بدن خود با فرمول های شیمیایی تحریک شده در چند سال گذشته مورد سرزنش قرار دهید. سالها و پر از یک فشار شدید برای خالی کردن مطالب کیسه آرایش و شروع از ابتدا.

برای من خوشبختانه ، من قبلاً یک رژلب مایع شخصی کردم که به من سر بدهد.

جلوتر ، پنج افسانه زیبایی را بیابید جسیکا آلبا می خواهد شما را از اعتقاد متوقف کنید.


افسانه شماره 1: یک محصول تا زمانی که پارابن و سولفات نداشته باشد تمیز محسوب می شود

حقیقت: هیچ تعریف تأیید شده توسط FDA برای زیبایی تمیز وجود ندارد ، اما تعدادی از مواد مؤثر وجود دارد که باعث ایجاد تحریک و مشکلات سلامتی می شوند که هنوز هم در بسیاری از مواد آرایشی مورد استفاده قرار می گیرند

جسیکا آلبا: "لیست مواد" نه "ما در صادقانه 3000 هزار و طولانی است. همیشه در حال رشد است ما قطعاً از استاندارد اتحادیه اروپا و سپس هر نوع مشتق آن مواد تشکیل دهنده شروع می کنیم. ما همچنین از هر نوع تحقیق یا مقاله ای که جامعه پزشکی برای شما گذاشته است استفاده می کنیم

ادامه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 390
  • بازدید سال : 486
  • بازدید کلی : 16484
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه