loading...

معرفي برترين برندهاي لوازم آرايشي

مطالب درباره زيبايي پوست و مو

بازدید : 593
شنبه 14 فروردين 1400 زمان : 11:04

لباس خواب فانتزی فاق باز:[این لباس را Aakar Intimates برای اهداف بازبینی به من هدیه داده است. همه افکار و نظرات از خودم هستند.] aakar intimates

اما بیایید به مسیر خود برگردیم! امروز می خواهم یک مارک جوان indie را معرفی کنم که تابستان گذشته آن را کشف کردم: Aakar Intimates. من این فرصت را داشتم که با طراح Aayuushi Agarwal در Curve NY ملاقات کنم و بلافاصله عاشق طراحی های تازه او شدم.
طرح های آکار مدرن ، زیبا کار شده و همه کاره هستند. مارک هندی محدوده های مختلفی را با نقاط مختلف قیمت معرفی کرد: لوکس ، حق بیمه ، لباس ریزورت و کلاسیک.
به نظر من طرح های آنها نورانی و ظریف است. در واقع رنگ های زرد ، طلایی و سفید در مجموعه های اصلی و همچنین قرمز و سیاه بسیار وجود دارد.
aakar intimates یکی از مواردی که توجه من را به خود جلب کرد الگوهای غیرمعمول آنها بود. Aakar به عنوان یک مارک لباس راحتی و لباس زیر زنانه نه تنها لباس خواب و روپوش ایجاد نمی کند ، بلکه لباس های آنها چند ظرفیتی است و قطعاً می تواند به عنوان لباس استفاده شود. شما کت ها ، لباس های پیچیده و لباس های پیچیده ای پیدا خواهید کرد که می توانند به صورت هر روز مدل داده شوند (اگر چنین فانتزی هستید) یا برای یک لباس بلندتر مناسب هستند. من متوجه اتمام و برشهای زیبا و تناسب لباسها با مدلها شدم. من معتقدم که طراح به عنوان یک چشم بزرگ به جزئیات علاقه مند است. aakar intimates با تمام آنچه گفته شد ، یک نکته مهم در مورد این نام تجاری انتخاب مدل های آن است. هنگامی که آنها را کشف کردم ، در حالی که از مارک های مختلفی که در Curve حضور داشتند ، دیدن یک زن سیاه پوست و زرق و برق دار در دفتر نگاه خود قطعا تصمیم گرفتم که با آنها قرار ملاقات بگذارم. این چیزی است که قابل تأیید است. این چیز عادی نیست و احتمالاً می توانم روی تعداد دستهای خود (یا چند انگشت) تعداد مارکهای لباس زیر که مدلهای سیاه پوست تیره را استخدام کرده اند حساب کنم تا حتی برای یک مجموعه چهره آنها باشد. اکنون آکار مدل های مختلف و از اقوام مختلف استخدام می کند و من همه طرفدار آن هستم.
aakar intimates گرد و غبار ستاره حالا که می دانید من آنها را دوست دارم ، اجازه دهید در مورد آن لباس صحبت کنیم. این برند سخاوتمندانه این لباس فوق العاده از مجموعه Star Dust خود را که بخشی از محدوده Premium آنها است ، به من هدیه داد. من این قطعه را تابستان گذشته دیده بودم و کاملاً از درخشش و درخشش آن بسیار خوشحال شدم. بگذارید به شما بگویم که این لباس شب رویایی است.

آکار صمیمی

این قطعه ساخته شده از کرپ پلاتینیور ، پارچه ای چروکیده تحت فشار و بافتنی با الیاف فلزی است ، به نظر می رسد این قطعه از برخی رودخانه های طلا بیرون آمده و برای پوشیدن یک پوره آماده است. من یک اندازه متوسط دریافت کردم و دوست دارم چطور متناسب با من باشد. تأثیر نور روی این پارچه کاملاً باشکوه است. این به طرز ناخوشایند منحنی شما را برجسته می کند بدون اینکه شما را برهنه نشان دهد. من تصمیم گرفتم از زیر یک لباس زیر زنانه برهنه بپوشم ، که از یک برلت Asos و بند موی پوستی Nubian تشکیل شده است. جزئیات گلدوزی دوست داشتنی است و عدم تقارن دور گردن لباس ، آن را کمی خاص تر می کند. اگر توجه کنید متوجه خواهید شد که این لباس از بالا به پایین مستقیم نیست. خدایان هر طرف دامنه و تجمل بسیار بیشتری به این قطعه می بخشند. من فقط عاشق چرخیدن هستم و به نحوه حرکت آن نگاه می کنم.
aakar intimates برای من سخت است که تصور کنم در این لباس مجلل گشته ام. بسیار زیباست من فقط می خواهم وقتی آن را می پوشم شناور شوم تا هرگز آسیب نبیند. به نظر می رسد لبه های پایینی این قطعه با لیزر بریده شده است ، بنابراین ممکن است کمی شکننده باشد و من توصیه می کنم در صورت فرسایش کفش پاشنه بلند را به اندازه کافی بلند بپوشید. با این حال ، اگر می خواهید در لباس عروس خود مانند یک الهه احساس کنید ، برهنه بودن در زیر این پارچه براق ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید.
آکار صمیمی
پوشیدن چنین خط گردنی عمیق به عنوان یک زن کاملاً شکسته می تواند مشکل باشد ، اما در واقع فهمیدم که سوتین پوست آووکادو زیر این لباس کاملاً خوب کار می کند (شکل و پوشش مناسب). بنابراین ، اگر یک برلت جایگزین شما نیست ، این سوتین با رنگی متناسب با رنگ پوست شما ، یا یک سوتین غوطه وری "برهنه" با پوشش متوسط می تواند کمک کننده باشد.

لباس شب گرد و غبار 120 دلار خرده فروشی می شود که صادقانه قیمت بسیار خوبی برای این محصول است. این نیز در یک رنگ سیاه با گلدوزی قرمز وجود دارد. مجموعه Star Dust محصولات دیگری مانند روپوش کوتاه ، شلوار ، دامن و یک شلوار نیز به نمایش می گذارد.

لباس خواب فانتزی فاق باز،لباس خواب،لباس زير فانتزي در تن،لباس خواب فانتزی،لباس خواب توری سرهمی،لباس خواب سرهمی توری،لباس خواب سرهمی،لباس خواب فانتزی در تن،لباس خواب دانتل،لباس خواب فانتزی بلند،لباس خواب لامباده،لباس خواب جلو باز فانتزی،لباس خواب تور بلند،لباس تور خواب،خرید لباس خواب فانتزی،لباس خواب سرهمی زنانه،خواب فانتزی،لباس سرهمی فانتزی،لباس خواب در تن،لباس خواب لامبادا،لباس باز خواب،فروش لباس خواب فانتزی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 26
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 530
  • بازدید کلی : 16528
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه