loading...

معرفي برترين برندهاي لوازم آرايشي

مطالب درباره زيبايي پوست و مو

بازدید : 751
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

روز عروسي شما روزي است كه هيچ چيز كمال از آن نمي تواند برود. با تمام اميدها ، آرزوها و خيال هاي ديرينه خود كه به زندگي مي آيند ، مي توانيد با جزئيات جزئي از چيزهايي كه ممكن است يا ممكن است در آن تحقق نيافته كار كنيد ، به هياهو در مورد برنامه ها و مكان ها بپردازيد. اما به دنبال بهترين مطلق خود هستيد؟ اين يك مورد است كه شما بايد نگران آن نباشيد. فقط اين نكات آرايش عروس را رعايت كنيد و در روز ويژه خود نفس گير به نظر برسيد.
نكات آرايشي مفيد و ملزومات لازم براي عروسيدر اينجا چند نكته و ملزومات آرايش مفيد براي دستيابي به بهترين نتيجه در روز D شما آورده شده است.
1. پاك كردن صورت60-بهترين-هندي-عروس-آرايش-نكات 6 Pinitتصوير: Shutterstock

عروس هاي هندي دوست دارند از لباس هاي جسورانه و روشن براي مراسم ازدواج خود استفاده كنند. براي به دست آوردن ظاهر ماندگار ، بايد با تميز كردن صورت خود به خوبي شروع كرده و سپس آن را خشك كنيد تا مطمئن شويد هيچ اثري از خاك و روغن روي صورت وجود ندارد.
2. نكات آماده سازي پايهبراي داشتن ظاهر صاف و يكنواختي پوست ، صورت خود را مرطوب كنيد. در بين كار زياد روي صورت ، فراموش نكنيد كه با استفاده از نوك انگشتان خود را با ماليدن خوب در حركات دايره اي و ملايم ، مرطوب كنيد. حتي مي توانيد از مرطوب كننده رنگي استفاده كنيد.
3. نكاتي درباره رفع اشكالآ. دو دقيقه بعد از مرطوب كردن از پرايمر استفاده كنيد و آنرا خوب مخلوط كنيد. اين كمك مي كند تا پنهان و پايه و اساس خود را در جاي خود نگه داريد و آرايش را براي ساعتهاي طولاني حفظ نكنيد. Sephora و MAC جزء برترين مارك هاي آغازگرها هستند.
ب استفاده از كانسيلر براي پوشاندن لكه ها يا جوش ها به همان اندازه مهم است. مي توانيد با استفاده از كانسيلر رنگي مانند زرد يا سبز رنگ پوست خود را روشن تر كنيد تا لكه هاي مايل به قرمز روي پوست را بپوشانيد.
ج فونداسيون را بدون SPF بماليد و آن را به خوبي با برس آرايش يا اسفنج مخلوط كنيد. از مركز صورت شروع كنيد ، پايه و اساس را روي قسمت هاي ديگر بماليد و آن را به سمت بيرون مخلوط كنيد. يك فونداسيون با پوشش مات نيز گزينه خوبي خواهد بود. يك پايه با SPF جلوه ناخوشايندي از عكس را به چهره شما مي بخشد ، بنابراين بهتر است از آن جلوگيري كنيد. به هر حال شما در روز عروسي خود زمان زيادي را در آفتاب نخواهيد گذراند!
د براي داشتن يك نگاه درخشان ، از صفحه هاي بالاتر از قسمت برجسته صورت مانند استخوان هاي بازرسي ، پل بيني ، مركز پيشاني و كمان كوپيد استفاده كنيد. مي توانيد از نماهاي برجسته از Colorbar ، Sephora يا MAC استفاده كنيد.
4. نكات برنزاز برنزر معمولاً براي محوطه كردن زياد چهره استفاده مي شود و باعث مي شود كه در عكس ها داراي برش و تيز به نظر برسند.يك قلم مو سرخ ، ترجيحاً زاويه دار بگيريد و با سكته مغزي روي طرفين چانه بزنيد ، اما در وسط قرار ندارد. همين كار را در دو طرف پيشاني و در دو طرف در امتداد استخوان بيني انجام دهيد ، اما در قسمت بالاي آن نيست. گونه هاي خود را داخل آن بكشيد و از نوارهاي برنز در قسمت بالاي كانتورها ، نزديك گوش ، در سكته هاي سبك استفاده كنيد. اما مطمئن شويد كه در طول كل كانتور نباشد.
5. نكات سرخ شدن60-بهترين-هندي-عروس-آرايش-نكات13 پينيتتصوير: Shutterstock
مقداري سرخ شدن را روي يك برس سرخ كنيد و اضافي را خاموش كنيد. يك لبخند ثابت نگه داريد و آن را با حركت دايره اي بماليد ، آن را به سمت بالا ، به سمت گوش ها مخلوط كنيد.
6. نكات سايه چشمعروس هندي عاشق آرايش چشم طلايي است زيرا اين ماده به خوبي با قرمز ، لوكس ، يا لنگه هاي سبز ، غورها يا ساري هاي سنگين آنها پيش مي رود. بنابراين ، اگر مي خواهيد آن را ايمن بازي كنيد ، اين رنگي است كه بايد با آن روبرو شويد.
پلك هاي خود را با سايه اي طلايي يا صورتي طلايي رنگ كنيد و از مقداري سايه ذغال بر روي كانتورهاي درب بيروني استفاده كنيد تا جلوه اي لطيف و دودي داشته باشيد. شما مي توانيد با استفاده از سايه قهوه اي در ناحيه چين و چروك داخلي به اين هدف برسيد. همچنين براي استخوان هاي ابرو مي توانيد از سايه چشم طلايي به جاي نقره استفاده كنيد.
از يك مداد ابرو يا يك برس زاويه دار آغشته به پودر ابرو براي ابروها استفاده كنيد.
7. نكات مربوط به خط چشمدر روز عروسي خود با آسترهاي قهوه اي يا آبي آزمايش نكنيد. بهتر است از يك بتوني ساده و ساده جت سياه استفاده كنيد ، ترجيحا ضد آب است. يك خط ضخيم را در قسمت بالا و يك خط سنگين با يك كجال قوي روي پلك تحتاني بكشيد ، و آن را تا گوشه بيروني براي آن بوجود آوريد.
فراموش نكنيد كه از يك ريمل تقويت كننده صدا استفاده كنيد. ريمل مژه و ابرو با برس هاي فرش عالي براي ضربه شلاق هاي عالي و فرفري عالي كار مي كند.
براي برجسته كردن و باز كردن چشمان خود چند ضربه شلاق بزنيد ، و آنها را درخشان تر كنيد. به ياد داشته باشيد كه قبل از تاريخ عروسي ، برخي از آزمايشات را انجام دهيد تا مطمئن شويد جايي براي محاكمه و خطا در روز عروسي وجود ندارد.
8. نكات رژلباگر لبهاي نازك داريد ، لبهاي خود را در امتداد خط طبيعي با رنگي تنظيم كنيد كه تقريباً با تن طبيعي پوست شما مطابقت داشته باشد. اگر لبهاي چاق و چروك داريد ، خط طبيعي لب را با سايه تيره تر خط بزنيد. رژلب بپوشيد كه تمام ظاهر را تكميل مي كند.
براي لب هاي بزرگتر و كامل تر به دنبال مارون يا قرمز تيره برويد ، و صورتي لب هلو يا صورتي روشن براي لب هاي نازك.افراد لب نازك مي توانند بجاي يك رژ لب ، از لامپ لب استفاده كنند ، در حالي كه افراد بزرگ لب مي توانند از يك براق ساده لب استفاده كنند و بيشتر در مركز لب متمركز شوند.عروس هم بايد برخي از قوانين آرايش را رعايت كند و براي واو كردن كثرت آماده شود. در اينجا نكات ذكر شده است:
9. اعتدال مهم استايده اصلي يك ظاهر آرايش كامل عروس ، جامه زدن است

مرجع:ثانيكالا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 518
  • بازدید کلی : 16516
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه