loading...

معرفي برترين برندهاي لوازم آرايشي

مطالب درباره زيبايي پوست و مو

بازدید : 574
جمعه 10 ارديبهشت 1400 زمان : 20:58

آیا آرایش Airbrush برای شما مناسب است؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.
توسط JOANN ROW · 18 مه 2018

اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest
آرایش Airbrush قبل و بعد از عکس
آرایش Airbrush با استفاده از TEMPTU Air قبل و بعد

پایان بدون عیب و نقص و تمرکز نرم آرایش مو ، فقط در صورت استفاده توسط یک هنرمند حرفه ای قابل دستیابی است ... یا تصور می کنید. به لطف کیت ها و دستگاه های جدید در خانه که با سهولت لمس یک دکمه و طراحی قابل حمل و کاربر پسند ، فقط آرزوی برس های دیگر فقط در روز عروسی مختص عروس ها نیست ، بیش از آنچه فکر می کنید رایج می شود. اگر تازه شروع به شستشوی هوا می کنید یا نمی دانید این چیزی است که می توانید در خانه خود بکشید — و بدون داشتن یک تیم جذاب شخصی — غصه نخورید: ما کیت پرفروش ایربرش TEMPTU Air را امتحان کرده ایم تا ظاهری زیبا در تابستان ایجاد کنیم. بنابراین ما می توانیم نکات و نکاتی را در مورد نحوه شستشوی هوا درست مثل خانه در خانه به شما ارائه دهیم.

اما اول ، آرایش Airbrush چیست؟
Airbrushing یک روش کاربرد آرایش است که با استفاده از کمپرسور هوا به جای برس ، اسفنج یا دستان خود آرایش می کند. دقیقاً مانند نحوه کار با برنزه کردن با اسپری ، شستشوی هوا باعث تغییر شکل زیرسازی مایع ، رژگونه یا برنز کننده شما به حالت ریز ریز می شود که روی پوست شما شناور می شود ، باعث ایجاد تیرگی در عیوب و ایجاد لایه ای بدون وزن می شود که تقریباً شبیه پوست شما است - فقط بهتر است.

اما این تنها چیزی نیست که هنرمندان حرفه ای آرایش را به سمت این فناوری می کشاند. جدا از پایان بدون عیب و نقص و فوکوس نرم که در عکسها بسیار زیبا به نظر می رسد ، اکثر محصولات آرایشی طراحی شده برای شستشوی هوا دارای پوشش طولانی مدت نیز هستند. برای بیشتر خانمهای شاغل ، این به معنای استفاده کمتر از آرایش و انجام تماسهای کمتری در طول روز است. "خط آرایش TEMPTU Air's Perfect Canvas پوشش سبک ، طولانی مدت و مهمترین و قابل تنفس را ارائه می دهد. همچنین ضد آب و مقاوم در برابر انتقال است. ”می گوید Tanya Deemer ، هنرمند جهانی و مربی در TEMPTU Air.

یک امتیاز دیگر؟ وسایل آرایش ایربراش به نگهداری کمتری نیاز دارند و استفاده از آنها بهداشتی تر است. برس ها و اسفنج های آرایش می توانند به راحتی مواد آلرژی زا و باکتری های آکنه ایجاد کنند ، به این معنی که شما باید آنها را هر چند بار استفاده بشویید. با استفاده از دستگاه ایربرش ، هیچ چیز به جز آرایش صورت شما را لمس نمی کند و احتمال انتقال باکتری را از بین می برد.

نحوه استفاده از آرایش Airbrush TEMPTU
هنوز مطمئن نیستید که آرایش airbrush برای شما مناسب است؟ برای حذف عامل ارعاب و کمک به شما برای پایین آمدن در راهرو هوا ، ما آن را برای شما در سه مرحله ساده ارائه دادیم:

مرحله 1: Airpod را آماده کنید
Airpod غلاف حامل آرایش شماست. این کالا جدا از دستگاه فروخته می شود. قبل از اتصال غلاف به دستگاه ، آن را چند بار تکان دهید. فراموش نکنید که درب پشت را باز کنید در غیر اینصورت آرایش از بین نمی رود. توجه: اگر این ایرپاد جدید است ، مهر و موم دستکاری را برداشته و درپوش کروم را بیرون بیاورید. کاملاً حلقه روشن را به سمت Airpod برتر بکشید.

مرحله 2: Airpod را به دستگاه وصل کنید
پس از آماده شدن ایرپاد ، دکمه رهش گرد را در کنار TEMPTU Air فشار دهید و Airpod را از سمت پنجره به سمت بالا بکشید تا در TEMPTU Air قرار گیرد تا در محل خود کلیک کند.

مرحله 3: سطح جریان هوا (یا سرعت) را تنظیم کرده و اعمال کنید
تنظیم سرعت جریان هوا را تعیین می کند. در اینجا معنی هر سرعت چیست و برای چیست:

سرعت 1: هوای سبک - کار جزئیات (اصلاح چشم و لکه)
Speed 2: Medium Air - هر روز آرایش بی عیب و نقص (پایه ، رژگونه و برنزر)
سرعت 3: هوای کامل - برجسته و مناطق بزرگتر (دکلته ، بازوها)
هنگامی که سرعت را تنظیم کردید ، TEMPTU Air را حدود چهار انگشت از صورت بگیرید و ماشه را فشار دهید. همیشه دستگاه را با حرکات دایره ای کوچک و کوچک به حرکت در آورید و از یک لمس سبک روی ماشه برای یکپارچه و یکنواخت بودن استفاده کنید.

نکته: آرایش TEMPTU بدون وزن و قابل ساخت است ، بنابراین کمی طول می کشد. تا رسیدن به سطح مطلوب پوشش ، بایستید و بین پاسها را نگاه کنید. برای مراجعه آسان ، در اینجا یک راهنمای سریع آورده شده است:

برای پوشش خالص - 1 تا 2 پاس
برای پوشش متوسط - 2 تا 3 پاس
برای پوشش کامل - 3 تا 4 پاس
اکنون که اصول را می دانید ، در اینجا نگاهی است که می توانید با TEMPTU Air به راحتی ایجاد کنید.

نگاه کنید: درخشش خورشید بوسه


مرحله 1: رنگ صحیح و پنهان
استفاده کنید: TEMPTU’s Perfect Canvas One Step Concealer Color & Correctionor

TEMPTU Air خود را روی سطح جریان هوا (یا سرعت) تنظیم کنید 1.
تا زمانی که ببینید منطقه مشکل از بین رفته است ، ماشه را نبض کنید - نه تا زمانی که آرایش را ببینید. این کار به این منظور است که از آرایش کمتری برای پوشش بهینه استفاده کنید.
در صورت نیاز ، با نوک انگشتان ، اسفنج یا برس مخلوط کنید.
نکته مثبت: اغلب اوقات شاهد نوعی قرمزی در اطراف ناحیه بینی هستیم. این ابزار پنهان شدن قرمزی را نسیم می کند!


مرحله 2: بنیاد را اعمال کنید
استفاده کنید: بنیاد Airpod Perfect Canvas Hydra Lock TEMPTU

TEMPTU Air خود را در سطح جریان هوا 2 تنظیم کنید.
TEMPTU Air را 4 تا 6 اینچ از صورت دور نگه دارید. در حالی که کمی روی ماشه می فشارید ، در دایره های کنترل شده آهسته حرکت کنید.
هنگامی که یک لایه ریز روی صورت پیدا کردید ، یک قدم به عقب برگردید و ببینید آیا تمایل به پوشش بیشتر دارید.

مرحله 3: رژگونه را اعمال کنید
استفاده کنید: رژگونه Perfect Canvas Airpod TEMPTU

TEMPTU Air خود را در سطح جریان هوا 1 یا 2 تنظیم کنید (بسته به سطح راحتی شما).
TEMPT خود را هدف قرار دهید

اینجا:

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 514
  • بازدید کلی : 16512
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه