loading...

معرفي برترين برندهاي لوازم آرايشي

مطالب درباره زيبايي پوست و مو

بازدید : 67
جمعه 17 ارديبهشت 1400 زمان : 13:37

راهنمای گام به گام ایجاد آرایش خون آشام گلم به دنبال هالووین باشید
نوشته شده توسط اشلی ربکا

30 اکتبر 2020 به روز شده
فیس بوک
PENTEREST
اشتراک ایمیل
خون آشام گلم
BARTLETT KELLI
هالووین یک شب در سال است که می توانید خود را به هر چیزی تبدیل کنید. از ارواح شنیع گرفته تا جادوگران شریر ، ایده ها بی پایان هستند ، و این فرصت مناسبی است که اجازه دهید خلاقیت خود را وحشی کند (و اگر صادقانه بگوییم گاهی اوقات کمی حواس پرت باشد). اگر به دنبال الهام هستید و تصمیم نگرفته اید که امسال چه لباسی بپوشید ، ما ظاهری عالی و پر زرق و برق داریم که فقط با آرایش انجام می شود. پیش از این ، ما از آرایشگر مستقر در نیویورک و عضو بنیانگذار Glamsquad ، کلی بارتلت ، خواستیم که یک آموزش گام به گام برای یک ظاهر خون آشام را ایجاد کند ، و نتایج به طور جدی شبح وار است.

01
از 06
صورت شبانه
خون آشام گلم
BARTLETT KELLI
برای مبتدیان ، مهم است که پوست قبل از استفاده از زیر پایه قرار داده شود. بارتلت پیشنهاد می کند قبل از هر نوع آرایش ابتدا لب های خود را آبرسانی کرده و یک کرم مرطوب کننده را روی پوست ماساژ دهید. این واقعا کمک می کند تا محصول خوب تنظیم شود و باعث می شود مدت زمان طولانی دوام بیاورد. برای یکنواخت شدن رنگ پوست ، یک کرم اصلاح کننده رنگ مانند پایه روشن کننده چند منظوره Chanel Le Blanc (48 دلار) استفاده کنید تا به حداقل رساندن لکه های آفتاب و قرمزی کمک کند. بعد ، با استفاده از یک برس بزرگ و نرم مانند Anisa Multi-Powder Brush (40 دلار) ، پایه مورد علاقه خود را با پوشش کامل مورد علاقه خود قرار دهید. بارتلت توصیه می کند Nars Natural Radiant Foundation (49 دلار) در سایه روشن تر از پوست شما. (جلو بروید و از کانسیلر بگذرید - بالاخره شما شب هستید). سپس ، یک ژل ابرو شفاف بزنید تا قوس های خود را برای چند مرحله بعدی آماده کنید.

خون آشام گلم
BARTLETT KELLI
در اینجا ، پوست به نظر می رسد یکدست ، در عین حال کمی کم رنگ است - چهره ای مناسب برای خون آشام.


02
از 06
چشم های شوم
خون آشام گلم
BARTLETT KELLI
با استفاده از یک ژل پماد یا آستر مانند KVD Vegan Beauty Super Pomade Vegan Eyeniner، Shadow، and Brow Pigment in Graphite یک ابرو شجاع و شوم ایجاد کنید. (20 دلار). با استفاده از یک قرقره یا برس زاویه دار ، محصول را به آرامی از طریق موهای طبیعی ابرو کار کرده و شکل را به سمت عقب گسترش دهید. بارلت پیشنهاد می کند با استفاده از یک برس زاویه دار اشباع شده از مواد پاک کننده آرایش ، شکل را اصلاح و اصلاح کنید تا به پاک کردن هرگونه محصول اضافی کمک کند.


03
از 06
نگاه خالی از سکنه
گلم خون آشام
BARTLETT KELLI
از سایه مشکی خامه ای برای شکل دادن به چشم استفاده کنید مانند Nars Velvet Shadow Stick در Flibuste (29 دلار) آن را بسیار نزدیک به خط مژه قرار دهید ، سپس محصول را به شکل زاویه دار (از پشت استخوان مداری ، به سمت معبد) و به داخل چشم کانتور بینی اگر بهم ریخته است نگران نباشید زیرا می توانید با استفاده از برس زاویه دار خود در آغوش پاک کن آغشته به ظرافت و شکل آن را ایجاد کنید. چندین لایه را اضافه کنید تا به یک رنگ سیاه غنی دست پیدا کنید.

بعد ، رنگ INC.Credible Eye Slick Eye Pigment را به عقب برگردانید "99" (10 دلار) که یک ژل فلزی قرمز است و مستقیماً روی عنبیه چشم با استفاده از یک برس رنگ الیاف مصنوعی استفاده می شود. این بعد فوری به چشم می بخشد و یک گام اساسی برای این ظاهر آرایش چشم است.

بعد از استفاده از انگشت خود ، سایه ای به رنگ روشن و قرمز مانند Hourglass Scattered Light Glitter Eyeshadow در سایه Aura (29 دلار) را به سمت پلک فشار دهید تا زمانی که از میزان لرزش راضی شوید. سپس ، همان محصول را در قسمت پایین مژه قرار دهید و آن را به زیر چشم بریزید تا همه چیز خارج شود.

خون آشام گلم
BARTLETT KELLI
خط مژه فوقانی و لبه داخلی خط مژه پایین را با استفاده از خط چشم مانند خط چشم خط چشم Decay 24/7 در Perversion (22 دلار) خط بزنید. با استفاده از برس سفت سایه را به همان اندازه که می خواهید پف کرده و رها کنید. خط چشم با پوشیدن لباس کلیدی کلیدی است تا محو نشود.

چندین لایه ریمل سیاه را به مژه های بالا و پایین بمالید - هرچه چربی بهتر است. ریمل مارک Jacobs Velvet Noir (27 دلار) یک محصول عالی برای این کار است. برای ضربه زدن روی پلک ، روی Chanel Rouge Coco Gloss Rouge Grenat (30 دلار) آن را به سطح بعدی برسانید تا جلوه ای ناخوشایند داشته باشد.

با مسواک زدن کرم قرمز روشن به موهای ابرو ، تعریف را اضافه کنید (یک رژ لب قرمز مات نیز برای این ترفند مفید است).

04
از 06
کانتور خود را بیرون ببرید
خون آشام گلم
BARTLETT KELLI
برای تراش دادن استخوان های گونه و ایجاد کانتور اغراق شده ، بارتلت از رژ لب بنفش سیاه شده (Pat McGrath Mattetrance رژ لب Deep Void ، 38 دلار) با استفاده از کف دست استفاده کرد و سپس با استفاده از برس Anisa Buffing Bronzer آن را روی گونه ها و پیشانی مخلوط کرد. (34 دلار) روی گونه ها و پیشانی. استفاده از برس ترکیبی مانند Mac # 221 Mini Tapered Blending Brush (28 دلار) به کنترل عالی هنگام ترکیب کمک خواهد کرد.

بعد ، با استفاده از برس Anisa Buffing Bronzer ، با عمودی حفره های گونه ، Fenty Match Contour Stick را در کهربا (25 دلار) قرار دهید و در حالت حرکت به سمت بالا قرار بگیرید.

آرایش خود را با استفاده از یک برس کرکی غول پیکر تنظیم کنید ، یک پودر شفاف را در سراسر صورت بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند تا مواد اضافی را از بین ببرد.


05
از 06
Vamp it Up کنید
خون آشام گلم
BARTLETT KELLI
اولین قدم برای ایجاد لب های پرتحرک این است که اطمینان حاصل کنید که لب ها از حالت اولیه و آبرسانی برخوردار هستند. بارتلت پیشنهاد می کند از Mac Prep + Pri استفاده کنید

کرم پودرفلورمار:

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 543
  • بازدید کلی : 16541
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه