loading...

معرفي برترين برندهاي لوازم آرايشي

مطالب درباره زيبايي پوست و مو

بازدید : 305
يکشنبه 2 شهريور 1399 زمان : 21:30

جسورانه تر ، بهتر.
نوشته شده توسط MAYA ALLEN به روز و 22 ژانویه سال 2020
Keke Palmer با موهای آلو و موهای موج دار اتحادیه گابریل
تصاویر GEORGE PIMENTEL / GETTY؛ MARK DAVIS / WIREIMAGE
اگر مدتی است که همان رنگ مو را تار و پود کرده اید یا اگر رنگ مویی باکره است ، وقت آن است که خطرات زیادی را به وجود آورید. اگر از ما سؤال می کنید ، تغییر مو به همان اندازه تغییرات زندگی اهمیت دارد ، و ممکن است زمان آن فرا رسد که رنگی را که هرگز تصور نمی کردید از آن جدا کنید. بازی کردن آن با ایمن بسیار آسان است ، اما اکنون زمان آن رسیده است که با رنگ های جسورانه مویی که بر روی تن های تیره پوست خیره کننده به نظر می رسد ، آزمایش کنید. فقط توصیه های نیکول ریچی را انجام دهید - تکامل موهای خود را در آغوش بگیرید. به جای اینکه از جدیدترین تغییر و تحول مو مشهور شوید ، به آنها اجازه دهید با جسارت پرش کنید و دیدار بعدی خود را با رنگ آمیزی آغاز کنید.


در اینجا برخی از بهترین رنگهای مو که به زیبایی در زیبایی های قهوه ای به چشم می خورند ، آورده شده است.


Keke Palmer با آلو پیکسی و لب آلو
تصاویر GEORGE PIMENTEL / GETTY
ککه پالمر با این بریدگی وزوز لعاب ، شبیه یک الهه تحت اللفظی بود. لحظه رژ لب تک رنگ نیز ما را به حالت رؤیایی اسطوخودوس فرستاد که در آن هیچ چیز نمی تواند به اشتباه برسد. در اینجا اثبات سختی وجود دارد که بنفش در رنگهای مختلف پوست خوب به نظر می رسد.

سیارا با موهای بلوند
JEROD HARRIS / WIREIMAGE / تصاویر GETTY
سیارا به طور جدی نمی تواند در رده مو هیچ مشکلی انجام دهد - او با ظاهری خیره کننده خود به تماشای او می پردازد. این یک پرت کردن بود ، اما ، CiCi بلوند فقط ممکن است دلهره ما باشد. روشی که این برجسته های طلایی (به علاوه لایه های چهره وی) در برابر پوست او ظاهر می شود ، همه چیز است.


جوردان دون با موهای بنفش فرفری در Coachella
میکائیل بزنجی / تصاویر گیتی
Jourdan Dunn وقتی که در این بازی بنفش دختر زیبا ظاهر شد ، Coachella را به دست آورد. ما عاشق رنگ بنفش شیب دار هستیم که در بعضی مناطق مانند نقره ای نرمتر و در بعضی دیگر بنفش عمیق است.


جاستین اسکای با موهای بلند و براق و بنفش
عکس های جیمی MCCARTHY / GETTY
همانطور که با زرق و برق ثابت شده است ، ارغوانی سایه IT دخترانه برای تن های عمیق پوست است. Justine Skye ، با نام مستعار بنفش بنفش ، این رنگ مو را آنقدر دوست دارد که به بخشی از برند وی تبدیل شد. این آلو عمیق در این سبک براق و براق بسیار زیبا پوشیده به نظر می رسد.


کلیس با موهای خاکستری و لبهای قرمز
DENISE TRUSCELLO / تصاویر GETTY
کلیس با زحمت رنگین کمان از رنگ مو را اهدا نکرد ، بنابراین این تصمیم سختی بود. چیزی در مورد این سایه خاکستری تنگ فقط غیرقابل مقایسه شیک به نظر می رسد. امواج نزدیک او خیلی تعریف این رنگ مو را اضافه کردند.


Teyana Taylor auburn bob bob
تصاویر JASON KEMPIN / GETTY
چگونه می توانیم لحظه ای را فراموش کنیم که تایانا تیلور آشفتگی بی هویت او را نشان داد. این لحن مسی لطیف و در عین حال شرجی به نظر می رسد. با رنگ مو این خنک و ساده بهترین است. مسیر تیلور و سنگ و قسمت مرکزی کلاسیک را با یک برش تیز امتحان کنید.


موهای بلند و موجدار گابریل اتحادیه با برجسته های مس
MARK DAVIS / WIREIMAGE / تصاویر GETTY
زیبایی های پوست قهوه ای - مانند اتحادیه غیرقابل توصیف گابریل - در نکات برجسته شکلات به نظر می رسد شگفت انگیز است. یک اشاره ظریف از رنگ ، مدل موهای کلی شما را بالا می برد و در عکس ها باورنکردنی به نظر می رسد. رنگ های قهوه ای و برجسته های مسی نیز روی تن های عمیق پوست باورنکردنی به نظر می رسند.

کشتی ایمان ، موهای شامپاین-بلوند براق
DIMITRIOS KAMBOURIS / WIREIMAGE / تصاویر GETTY
ایمان مظهر "اهداف" است. این موهای بلوند شامپاین سبک ، کاملاً درخشنده به نظر می رسد.

موهای قرمز آتشین SZA
WILLIAMS PRICE / تصاویر GETTY
فقط یک روح غیرمشکل ، مانند SZA ، می توانست یک مدل موهای بی دقتی را به همان اندازه کامل بپوشد. این سایه آتشین برای خودش صحبت می کند و با فرهای بافتی او کاملاً جفت به نظر می رسد.

موهای کلی Kelly Rowland
GREGG DEGUIRE / WIREIMAGE / تصاویر GETTY
این یکی از شدیدترین اتفاقات در مورد ombré است ، بنابراین ما این عکس از کلی Rowland را از بایگانی ها خارج کرده بودیم. رنگ های گرادیان بر تن های تیره پوست زرق و برق دار به نظر می رسند ، و رولند این موهای غرق شده عسلی را میخکوب می کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 521
  • بازدید کلی : 16519
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه