loading...

معرفي برترين برندهاي لوازم آرايشي

مطالب درباره زيبايي پوست و مو

بازدید : 690
يکشنبه 2 شهريور 1399 زمان : 21:33

نوشته شده توسط REBECCA NORRIS به روزرسانی 13 آگوست 2020
نوشیدن پروتئین پودر زن
THEBEAUTYCHEF
در این مقاله

پودر پروتئین چیست؟
آیا پودر پروتئین برای شما مناسب است؟
پودر پروتئین در مقابل منابع کامل پروتئین
آیا باید آن را هر روز مصرف کنید؟
ترکیب پودر پروتئین در رژیم غذایی شما
بهترین پودرهای پروتئین
غذای آماده
صادقانه بگویم: در دنیایی که اغلب احساس خارج از کنترل می کند ، می توانید پیدا کردن وقت جستجوی گزینه های غذایی که هم سالم و هم خوشمزه هستند دشوار باشد و در واقع شما را کامل نگه دارد. به همین دلیل ، پودر پروتئین برای بسیاری از افراد یک انتخاب محبوب است ، زیرا راهی را برای دستیابی به ماکروها فراهم می کند بدون اینکه بار زیادی از زمان و یا تلاش خود را در مورد وعده غذایی قرار دهید. اما ، آیا پودر پروتئین در واقع برای شما مفید است؟ و آیا با مصرف کل منابع پروتئین مقایسه می شود؟ برای فهمیدن با چند متخصص تغذیه گپ زدیم.


پودر پروتئین چیست؟
پودرهای پروتئین مکمل های سرشار از پروتئین هستند که از منابع غذایی کامل حیوانات و گیاهان تشکیل شده اند. پودرها دارای طعم های متنوعی هستند و برای افزایش مصرف پروتئین می توانند با آب ، شیر ، شیر بدون لبنیات و اسموتی مخلوط شوند.


آیا پودر پروتئین برای شما مناسب است؟
پاسخ کوتاه: بله. به گفته متخصص تغذیه ، نویسنده و خالق Fab Four Kelly LeVeque ، پودر پروتئین یک روش عالی و آسان برای کمک به شما در مصرف مقدار کافی پروتئین در طول روز است. لازم به ذکر است که Leveque همچنین بنیانگذار خط پودر پروتئین ، Be Well by Kelly است.

وی توضیح می دهد: "علاوه بر تأمین سلولهای شما به اسیدهای آمینه لازم برای عملکرد صحیح ، پروتئین همچنین به نوبه خود هورمونهای گرسنگی کمک می کند تا احساس سیری و احساس رضایت داشته باشید و در عین حال به ثابت نگه داشتن قند خون کمک می کنید."


آلانا کسلر ، متخصص تغذیه مستقر در NYC به این نکته افزود ، نه این که پودر پروتئین در نیاز روزانه شما به پروتئین مصرف شود.


وی به ما یادآوری می کند: "نیازهای پروتئینی متمایز از قد ، وزن ، سبک زندگی و شرایط موجود است." "پروتئین ماده مغذی است که برای ساختن بافت ضروری است اما باعث ترشح بدن می شود." به همین دلیل ، او توضیح می دهد که بیش از حد پروتئین می تواند کرمی بر کلیه ها بگذارد (بخوانید: بدن سیستم فیلتراسیون است). وی می افزاید: "وقتی این علائم به صورت نفخ ایجاد شود ، یبوست و حتی پوکی استخوان ایجاد می شود."


پودر پروتئین در مقابل منابع غذایی کامل پروتئین
LeVeque اظهار داشته است که بیشترین سود را برای پودر پروتئین دارد ، شما باید بیشتر پروتئین خود را از منابع کامل پروتئین دریافت کنید (مانند مواد غذایی واقعی).

او توضیح می دهد: "ترکیب هم افزایی مواد مغذی در کل مواد غذایی بیشترین و بهترین ارزش غذایی را برای شما فراهم می کند." و کسلر موافق است. وی توضیح می دهد: "پودر پروتئین مواد مغذی اضافی ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در منابع پروتئین را فراهم می کند." "از دید گرم ، پودر پروتئین می تواند منبع خوبی باشد اما این یک وعده غذایی نیست."

و مشاهده کرد که چه تعداد زیادی از افراد را به سفر می برد. در حالی که پودر پروتئین برای یک میان وعده یا بهبودی بعد از تمرین فوق العاده است ، نیازی به جایگزینی کامل وعده غذایی نیست. LeVeque می گوید پودرهای پروتئینی که او همیشه توصیه می کند "(اما آنها را جایگزین نکنید)."

این پروتئین بدین معنی است که پودرهای پروتئین بد نیستند. در عوض ، شما باید به رژیم غذایی خود اضافه شوید ، نه جایگزین آن شوید.

از این گذشته ، مهم است که به یاد داشته باشید که پروتئین پودرها به آسانی جذب می شوند. جنیفر مانیگ ، همکار و متخصص تغذیه چلسی ، توضیح داد: "ارزش بیولوژیکی پروتئین برای همه منابع غذایی پروتئین متفاوت است." این مقدار پروتئین است که در بدن جذب و مورد استفاده قرار می گیرد. پروتئین BV بالا از گوشت ، ماهی ، مرغ و تخم مرغ و برخی پروتئین های گیاهی تشکیل شده است که حاوی هر 9 اسید آمینه ضروری مانند quinoa ، دانه های شاهدانه و سویا است. "

آیا مصرف پودر پروتئین هر روز بی خطر است؟
بی خطر؟ آره. لازم است؟ نه واقعا. به گفته مانگ ، مگر اینکه یک بدنساز در روز صدها گرم پروتئین نیاز داشته باشد ، نیازی به ترکیب پودر پروتئین در کارهای روزمره شما نیست.

"اگر شما پروتئین زیادی می خورید ، مهم است که به یاد داشته باشید که وقتی پروتئین زیادی مصرف می کنید ، برخی از اسیدهای آمینه آن به گلوکز تبدیل می شوند ( کربوهیدرات های AKA) "، مائن اشاره می کند. "بنابراین از پروتئین خود در حد اعتدال بهره مند شوید و سایر مواد مغذی مهم (چربی ها ، کربوهیدرات ها) را در رژیم غذایی خود قرار دهید."

با این وجود ، او (و کسلر و لویک) می دانند که پودر پروتئین یک گزینه محبوب برای افراد در حال حرکت است. به همین ترتیب ، کسلر اظهار داشت که کالری و پروتئین شما نیاز دارد. به عبارت دیگر ، فقط کافی است روی تکان های پروتئین بزنید و پودر را داخل کاسه های صبحانه ، جو و سایر مواد خوب اضافه کنید اگر بدانید که در محدوده شماست. از این گذشته ، هیچگاه در دنیای تغذیه ، هیچ چیز خوب نیست.

بهترین راه برای ترکیب پودر پروتئین در رژیم غذایی شما
آیا می خواهید پودرهای پروتئینی را کشف کنید اما مطمئن نیستید که چگونه می توانید از آنها بیشترین بهره را ببرید؟ LeVeque یک معتقد بزرگ در اسموتی های حاوی پروتئین است. او توصیه می کند تا یک اسموتی Fab Four را ترکیب کنید ، که شامل پروتئین ، سبزیجات ، فیبر و چربی است.

وی توضیح می دهد: "من توصیه می كنم كه مشتریان من در هر وعده غذایی 20 تا 30 گرم پروتئین دریافت كنند ، و این می تواند گاهاً مبارزه باشد." "داشتن یک یا دو اسموتی همراه با پودر پروتئین مشکلی نیست ، با این حال از آنجا که ما می خواهیم همه غذاها اساس رژیم غذایی ما باشند ، من توصیه نمی کنم برای تأمین تمام پروتئین های مورد نیاز خود به طور کامل به مکمل ها اعتماد کنید."

مهمترین کاری که باید در ذهن داشته باشید
پودر پروتئین یک مکمل رژیم غذایی است - جایگزینی نیست. Maeng می گوید: "این توسط FDA تنظیم نشده است." "این می تواند با جایگزین های قند یا شکر / شیرین کننده های مصنوعی و همچنین فلزات سنگین و مواد شیمیایی بارگیری شود." به همین دلیل می خواهید اطمینان حاصل کنید که تنها بالاترین کیفیت پودر پروتئین را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. طبق گفته LeVeque ، از پودرهای دارای لیست مواد تشکیل دهنده فوق العاده طولانی خودداری کنید و مواد افزودنی کاملاً پر از شوک هستند. LeVeque می گوید: "من همیشه پودرهای ساده پروتئین را توصیه می کنم و از آنهایی که از کلاژن ، کشک یا مخلوط های گیاهی ساده ساخته شده اند ، استفاده می کنم."

بهترین پودرهای پروتئین برای ترکیب در رژیم غذایی روزانه شما
هنگامی که به دنبال یک پودر پروتئین برای افزودن به مواد غذایی در خانه خود هستید ، به یاد داشته باشید که این مواد بهتر هستند.

آشپز زیبایی
پودر پروتئین زیبایی سرآشپز زیبایی 69 $ 69
فروشگاه
این فرمول گیاهی حاوی مواد استخوانی ، ماهیچه ای و مواد دوست داشتنی پوست مانند ویتامین C ، پروبیوتیک ها ، قارچ ارگانیک و گیلاس استرولا است. برای بوت شدن ، محتوای فیبر حاکی از پر بودن و منظم بودن گوارش است.

با کلی خوب باشید
40 دلار با پروتئین Kelly Unflavored پروتئین خوب باشید
فروشگاه
با بیش از 20 گرم در هر وعده ، پودر LeVeque منبع عالی پروتئین مکمل است. این گیاه از گوشت گاو سبزی سوئدی تهیه شده است و حاوی مواد نگهدارنده صفر است (لیست مواد تشکیل دهنده آن فقط سه ماده است).

پروتئین آن را تنظیم کنید
پودر پروتئین گیاهی مبتنی بر گیاه وانیلی آن را 24 دلار بیشتر کنید
فروشگاه
این پودر پروتئین که از دانه نخود و کدو تنبل گرفته می شود کاملاً وگان ، دارای ارگانیک معتبر است و در هر وعده 15 گرم پروتئین به شما ارائه می دهد.

غذای آماده
مانند اکثر چیزهای زندگی ، ترکیب پودر پروتئین در رژیم غذایی روزانه شما همه چیز متعادل است. با این حال ، اضافه کردن پروتئین به اسموتی های صبحانه یا میان وعده های بعد از ظهر می تواند یک روش مفید برای پیگیری باشد.

LeVeque نتیجه می گیرد: "مانند بسیاری از مواردی که در کتاب های خود و با مشتری های خودم در مورد آنها صحبت می کنم ، پودر پروتئین ابزاری است که می توانید برای به دست آوردن هرچه بهتر و رسیدن به اهداف سلامتی خود استفاده کنید." "این جای وعده های غذایی مغذی را می گیرد ، اما قطعاً می تواند زندگی شما را آسان تر کند و به همین دلیل در شیرین کاری من ضروری است."

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 508
  • بازدید کلی : 16506
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه