loading...

معرفي برترين برندهاي لوازم آرايشي

مطالب درباره زيبايي پوست و مو

بازدید : 376
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

فصل عروسي به پايان رسيده است ، و عروسي بدون برخي از زرق و برق و زمزمه چيست؟ مراسم mehendi يكي از سرگرم كننده ترين و پر زرق و برق ترين مراسم قبل از عروسي در هند است كه به طور كلي يك يا دو روز قبل از عروسي برگزار مي شود. اين يكي از قديمي ترين سنت هاي عروسي به حساب مي آيد.
طرح هاي سنتي mehendi با گذشت زمان ، تزئينات و پيچيده تر شده و افراد بيشتر و خلاق تر مي شوند.
در اين فصل عروسي ، تعدادي از خيره كننده ترين مجموعه طراحي عروس mehendi 2019 را گردآوري كرده ايم كه كاملاً آنها را دوست خواهيد داشت.1. چاپ Paisleyچاپ Pinis Paisleyاعتبار تصوير: اينستاگرام

چاپ Paisley كلاسيك بي موقع است. نقوش خميده به اشكال مختلف مانند طرح انبه محبوب انجام مي شود. اين طرح داراي جيب هاي كوچك و زيبا بر روي نوك انگشتان و جيب هاي بزرگتر در كف دست است. نكات منحني ، جريان صافي را به طرح اضافه مي كند در حالي كه سكته هاي پيچيده بر تقارن تأكيد دارند.
چگونه فقط در 3 دقيقه طراحي Paisley حنا را انجام دهيمپينيت

اين فيلم را در YouTube تماشا كنيد2. الگوي گلالگوي گل Pinitاعتبار تصوير: اينستاگرام
گل ها به عنوان يك نقوش خنثي براي پوشيدن در نظر گرفته مي شوند ، زيرا بايد با هر لباس عروس مطابقت داشته باشند.
اين الگوي همه گلدار و كاملاً افسانه است. برگهاي ريز انگشتان بلند عروس را برجسته مي كنند و براي ايجاد عمق ، گل بزرگ آن سايه مي اندازد. اين طرح با دارا بودن گلبرگ و تاك هايي با اندازه هاي مختلف بسيار ظريف و در عين حال جذاب است.
3. معماري سلطنتيمعماري رويال Pinitاعتبار تصوير: اينستاگرام
اين طرح حنا شما را به ياد طرح هاي دقيق معماري مي اندازد كه در يك كاخ باستاني مغول پيدا مي كنيد. گنبدها و نقوش گل به طرح هاي حك شده در ستون هاي سيماني شده از يك اقامتگاه سلطنتي شباهت دارند. تمركز اصلي اين طرح الگوي شطرنجي و تقسيم شده است - بسيار شبيه به يك مليله ، اما ما نمي توانيم انگشت پا و گلبرگهاي روي مچ و انگشتان را ناديده بگيريم ، زيرا آنها بسيار چشم نواز هستند.
بسيار راحت است كه از الگوي اين مدل لباس عروس شيفته شويد.
4. رجا و رانيرجا و راني پينيتاعتبار تصوير: اينستاگرام
نقوش رجا و ران در نقوش مهدي عروس بسيار متداول است. اين طرح يك اثر هنري از يك پادشاه و ملكه را از دوره مغول به نمايش مي گذارد. الگوهاي پيچيده اي در اطراف هر دو صورت كشيده شده است تا نقطه كانوني طراحي از هم متمايز شود.
5. موتيف فيلPeitock Passion Pinitاعتبار تصوير: Facebook.com
مهدي با نشان فيل يكي از طرح هاي مورد علاقه عروس mehendi عروس هند است. الگوهاي منحني و چرخان ، زيبايي و زيبايي خاصي را به طراحي اضافه مي كند و پاها را تزئين مي كند ، اما به حدي نيست كه فيل ها از آن غافل شوند. طرح فيل بي نظير و متفاوت از نقوش رايج مانند طاووس و الگوهاي گل است.
6. شور طاووسچرخش پينيتاعتبار تصوير: اينستاگرام
طراحي طاووس زيبا و خيره كننده در بيشتر لباس عروس هندي گنجانيده شده است - از باند تا لنگه ها شروع مي شود و البته طرح هاي حنا!
طرح طاووس با پرهاي پيچيده را مي توان به راحتي در نقوش ديگر و الگوهاي گل تزئين كرد. علاوه بر اين ، لطف گردن هاي بلند طاووس و پرهاي زيبا مطمئناً بي نظير است.
7. چرخشرنگي Mehendi Design Pinitاعتبار تصوير: Facebook.com
اين طرح منحني بر روي هر انگشت انجام مي شود و فضاي خالي بين كف و انگشتان باقي مانده است. الگوي چرخش ها و پيزلي با لهجه هاي نقطه اي ، يك طراحي كلاسيك را براي عروسهايي كه مي خواهند ورزش mehendi كنند ، تشكيل مي دهند ، اما مي خواهند اين حداقل باشد.
8. طراحي رنگي مهديتك ماندالا پينيتاعتبار تصوير: اينستاگرام
طرح رنگي mehendi نسبتاً يك مفهوم جديد است. رنگ هاي مختلف از هم متمايز مي شوند و طراحي را جالب تر مي كنند. اگرچه اين يك طرح سنتي نيست ، بسياري از عروس ها در تلاشند تا چيزي منحصر به فرد در روز عروسي خود را به نمايش بگذارند.
[بخوانيد: 15 موردي كه هرگز نبايد براي عروسي بپوشيد]
9. تك ماندالاSplit Mandala Pinitاعتبار تصوير: اينستاگرام
ماندالا يك طراحي بسيار متداول در عروس mehendi است - يك دايره بزرگ كه معمولاً به عنوان پايه اي استفاده مي شود كه چندين الگوي مختلف كشيده شده است. گلبرگ ها اغلب براي ايجاد يك ظاهر چند بعدي مرتب مي شوند. آيا اين طرح شما را به ياد پرتوهاي خورشيد مي اندازد؟
10. ماندالاي تقسيم شدهكافهاي دست ساز Pinitاعتبار تصوير: اينستاگرام
تقسيم ماندالا معمولاً محور اصلي طراحي حنا است. با داشتن نيمي از الگوي دايره اي از يك طرف و نيمي ديگر از طرف ديگر ، اين طرح به زيبايي متقارن است.
11- دكمه هاي دستمالپيچ و تاباعتبار تصوير: اينستاگرام
تمركز اصلي اين الگو روي دكمه هاي پيچيده و ضخيم بالاي مچ است كه توسط سكته هاي ساده بر آن تأكيد شده است. الگوي توري روي انگشتان داراي الگوهاي گل منحني است ، در حالي كه پرتوهاي بين سرب به سمت كافهاي هندسي قرار دارند. اين يك ظاهر مدرن با تمركز بر مچ دست است ، نه كف دست. با اين حال ، ماندالاهاي كوچك پشت دكمه ها ، اطمينان حاصل مي كنند كه بازوهاي شما كاملاً جاز به نظر مي رسد!
12. پيچ و تاب

مرجع:ثانيكالا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 536
  • بازدید کلی : 16534
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه